PIOSENKA WIELKANOCNA


Drodzy uczniowie,

w dniu dzisiejszym zachęcamy Was do zapoznania się z 

przesympatyczną piosenką wielkanocną. Słowa i podkład 

znajdziecie poniżej. Życzymy miłej zabawy.

Anna Rumas
Magdalena Król-Skoczyńska
Jolanta Srebrzyńska
Wanda Jelicz

https://www.youtube.com/watch?v=Eivj-83L_Tw

„Zając malowany”


1. Na kubeczku z porcelany
mieszka zając malowany,
kiedy tylko się poruszy,
to w herbacie moczy uszy.
Mówię Wam, mówię Wam,
co ja z tym zającem mam.
Mówię Wam, mówię Wam,
co ja z tym zającem mam.


2. Siedzi zając na kubeczku,
lewą nogę moczy w mleczku,
ale mleczko nie dla niego,
on by wolał coś innego.
Mówię Wam, mówię Wam,
co ja z tym zającem mam.
Mówię Wam, mówię Wam,
co ja z tym zającem mam.


3. Wytarł zając mokre uszy,
zrobił cztery wielkie susy,
usiadł w lesie na polanie
co ja teraz powiem mamie?
Co ja teraz powiem, co? No co?

Komentarze