RODZINA(ALBO RODZINKA:)



Kochani!
Dzień Matki już za nami, ale my nadal pozostajemy w tematyce rodziny.
Zachęcamy Was dzisiaj do nauki przesympatycznej piosenki (słowa poniżej):

“Rodzinka na 102”
Babcia opowiada bajki,
dziadek dym wypuszcza z fajki,
mama obiad nam gotuje,
tata meble reperuje.

Siostra na pianinie gra,
czasem mnie też pograć da.
A poza tym mam dwa psy.
A co w domu robisz ty?

Ref: Moja babcia i mój dziadek,
moja mama i mój tata,
moja siostra oraz ja
to rodzinka na 102!

Jak już zaśpiewaliście piosenkę, pomyślcie o swojej rodzinie, tej najbliższej i tej trochę dalszej,
o wszystkich, których kochacie, i spróbujcie narysować rodzinny portret.
Nie zapomnijcie o zwierzakach!

C:\Users\Wanda\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\32E0B4CD.tmp

Opracowanie: Wanda Jelicz i Krzysztof Wójcik  

Komentarze